sâmbătă, 14 mai 2011

Informatii

      Am cam lipsit zilele astea si pentru asta imi cer scuze..In afara de problema tehnica a bloggerului au mai fost cateva probleme si in ceea ce ma priveste. Din fericire sunt mai bine acum. Vor urma cateva postari legate de intrebari si raspunsuri (sper eu cu rol de ajutor). De multe ori sexualitatea este un subiect tabu nu doar intre fete si baieti (ce sunt iubiti), ci si intre fete. Nu de putine ori avem de-a face cu atitudini de genul vai draga ai auzit ce face aia? vai draga nu as face niciodata asa ceva..
      Nu mi se pare nimic rau in a vorbi deschis pe marginea acestui subiect, bineinteles anumite aspecte ramanand in interiorul cuplului. In definitiv nici prea multe amanunte nu-s benefice. Asadar incepand de azi puteti pune cate o intrebare la care va voi raspunde cum cred eu mai bine. Daca vreti ceva de genul raspunsul unei amice la o framantare de a voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu