vineri, 6 mai 2011

First time

       Cu toate am trecut prin the first time event. Pentru unele placut (exista si norocoase de genul asta), cele mai multe insa groaznic. Ei bine da..Si eu am trecut prin asa ceva. Nu voi uita niciodata durerea si la ce ma gandeam in acele momente. Stiti cum prin gimnaziu hormonii incep sa fiarba in noi? Ei bine stiti probabil si cum circula in scoala barfa cu viteza luminii..Nici nu se termina partida ca deja stiu toti prietenii, vecinii si in cel mai nefericit caz pana si parintii..
      La mine in clasa ramasesem printre ultimele pe lista de most wanted :)) Am scapt cu bine de perioada gimnaziului si am ajuns in anii de liceu la fel de nestiutoare in ale sexului ca si tocilarele cu rame groase la ochelari si cu par peste tot. Unele ce-i drept aveau mustata atat cat sa observi intr-o poza doar asta la ele..Credeti ca mi-a fost dat sa scap cu virginitatea intacta si dupa primul an de liceu? Ei bine nu. In clasa a 9a mi-am facut primul iubit oficial- genul de iubit pe care il poti prezenta gastii, iti cumpara tigari daca esti minora, sau care te poate baga in cele mai mari necazuri atunci cand iti minti parintii ca dormi la amice. Si iata ca dupa rugaminti vreme de mai bine de un an s-a intamplat sa ii pic in plasa. Vara, mare, hotel, iubire mare si iata si clipa mult asteptata.
       Pupaturi, teama, ganduri aiurea, alte pupaturi, durere , mai multa durere, stress si gata. Hocus pocus marele eveniment fusese de fapt doar ca o operatie pe viu aplicata unui pacient speriat de moarte. Nimic din ce auzisem sau din ce imi imaginasem nu se compara cu ce traisem. Multe dintre voi poate au fost crescute in spiritul e rusinos mama sa faci asa ceva inainte de maritis sau e pacat sa nu fii virgina in noaptea nuntii. Are rost sa ma spun ca aveam cosmaruri noaptea dupa aia ca am facut cine stie ce pacat? Sau ca mult timp dupa simplu auz al cuvantului sex ma facea sa fug de dracu de tamaie? Eram in randul celor cool, celor care incepusera sa guste din viata.
         Acum daca as putea da timpul inapoi probabil ca as astepta sa fiu cu adevarat pregatita pentru asa ceva, as discuta cu cineva mai mare care sa-mi explice corect la ce sa ma astept. Pentru a nu ramane cu traume, mult timp dupa neputand sa fac sex decat cu lumina inchisa si cu tricou pe mine. Ideea de pacat este una pe cat de tampita si invechita pe atat de datatoare de traume de ordin psihologic. Sfatul meu e sa nu va grabiti pentru ca nu e ceva fara de care sa nu puteti trai. Nu va va fi nici mai bine nici mai rau dupa si cu siguranta sexul la orice varsta impune unele griji si obligatii de respectat.
        Sex is fun atata timp cat e cu incuviintarea ta, cat stii riscurile la care te expui, cat e protejat si facut cu placere. Atunci cand intervine vreo problema de orice fel e clar ca trebuie pus punct.
 
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu