vineri, 6 mai 2011

Hello

      Va multumesc ca ati intrat fie si din pura intamplare aici. In coltisorul asta virtual se afla secrete, povesti de budoar, idei, zbuciumari sufletesti si tot ce imi mai poate trece prin minte. Dar ca sa stiti si despre cine cititi ar cam fi cazul sa ma prezint, corect?
     Nu-mi voi alege un pseudonim sub care sa va scriu cat de des reusesc pentru ca tot ce fac si gandesc imi si asum. Nu mi-e frica nici ca ma veti intelege poate gresit uneori sau ca ma veti judeca. Din contra. Fiecare e stapan pe viata sa si decide cum sa si-o traiasca si alaturi de cine. Nu consider nici macar un moment ca ma expun prea mult. In definitiv some thing are here to stay secrets and some don't. Fiecare are macar un secret pe care il va lua in mormant cu el. Ce nu inteleg insa e cine si cand stabileste limita in ceea ce priveste ceea ce e bine sa scrii pe un blog si ce nu? E aceeasi limita pentru toti? De ce ne e permis sa scriem injuraturi, dar in momentul in care ne spunem ofurile suntem imediat pusi la zid? Aici e un spatiu liber in care oricine e bine venit atata timp cat poate argumenta ce spune si nu aduce leziuni imaginii nimanui. Povestile pe care le voi posta sunt intamplari adevarate cu oameni adevarati, doar ca nu voi da nume. 
       Sunt pentru multa lume Oana, pentru prieteni Ioana, iar pentru cei mai multi dintre cunoscuti Bobo sau Oanis. Don't ask me how come. Am 25 de ani si ador sa calatoresc, sa rad, sa simt atingerea ploii pe piele, sa inot si sa citesc. Am cateva prietene adevarate - cred ca degetele de la o mana imi ajung- dar stiu foarte bine ca orice s-ar intampla pot conta pe ele. In definitiv that's all it matters, right? Iubesc copiii dar nu ma vad prea curand in postura de mama. Iubesc sa fiu iubita, dar nu pot iubi prea mult un barbat. Iubesc ideea de cuplu atata timp cat vorbim de altii. Imi place sa merg la nunti, dar numai ca invitat. Ador sa fac sex, dar nu am facut decat o data dragoste. Ma cunosc perfect astfel incat sa nu imi fie rusine de nimic.
      

3 comentarii:

  1. saru mana..sper sa fie la nivelul asteptarilor..:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru noul blog ! :x
    Ma bucur ca te-ai gandit sa il incepi,deabia astept sa vaf noua ioana <3

    RăspundețiȘtergere